Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty
Tablica
  • Efka
Kontakt
Systemy płatności
  • PayU
Statystyka
  • Aktualnie klientów na stronie: 7
  • Sklep odwiedziło: 325371 klientów

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

Dla klientów zarejestrowanych informacje o reklamacji/zwrocie dokonuje się za pomocą panelu klienta, natomiast klientów niezarejestrowanych prosimy o wysłanie informacji na wzór formularza odstąpienia od umowy na adres partylans@partylans.pl lub poprzez formularz kontaktowy  W przypadku jeżeli przesłane do Państwa produkty są uszkodzone lub niekompletne prosimy o kontakt z naszym działem obsługi Klienta pod adresem partylans@partylans.pl, telefonicznie 660 126 139 lub poprzez formularz kontaktowy w naszym sklepie. Towar odsyłamy na adres PartyLans ul. Kępna 2B, lok. E2, 03-730 Warszawa.

Konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni zgodnie z art. 27 Prawa konsumenckiego. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na adres partylans@partylans.pl lub PartyLans ul. Kępna 2B, lok. E2, 03-730 Warszawa

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis reklamacji oraz nr Państwa zamówienia w naszym sklepie. Maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji ustosunkujemy się do Państwa reklamacji i powiadomimy o dalszym postępowaniu. Towar odsyłamy na adres

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 


Numer zamówienia.

 

Data zawarcia umowy/odbioru
 


Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
 


Adres konsumenta(-ów)
 


Nr rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy
 


Podpis konsumenta
 


Data
 


Niepotrzebne skreślić.

 

UWAGA: Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

UWAGA: Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek na jego koszt i za pobraniem.

UWAGA: W przypadku gdy kupujący nie odbiera przesyłki wysłanej, nasza firma ponosi dodatkowe koszty za zwrot. W takim przypadku zamawiający zobowiązany jest zapłacić za wysyłkę i jej zwrot. Gdy decyduje się odebrać przesyłkę po terminie ponosi koszty magazynowania.

 

 

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu