REKLAMACJE I ZWROTY
Dla klientów zarejestrowanych informacje o reklamacji/zwrocie dokonuje się za pomocą panelu klienta, natomiast klientów niezarejestrowanych prosimy o wysłanie informacji na wzór formularza odstąpienia od umowy na adres partylans@partylans.pl lub poprzez formularz kontaktowy W przypadku jeżeli przesłane do Państwa produkty są uszkodzone lub niekompletne prosimy o kontakt z naszym działem obsługi Klienta pod adresem partylans@partylans.pl, telefonicznie 660 126 139 lub poprzez formularz kontaktowy w naszym sklepie. Towar odsyłamy na adres PartyLans ul. Kępna 2B, lok. E2, 03-730 Warszawa.
Konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni zgodnie z art. 27 Prawa konsumenckiego. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na adres partylans@partylans.pl lub PartyLans ul. Kępna 2B, lok. E2, 03-730 WarszawaZgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis reklamacji oraz nr Państwa zamówienia w naszym sklepie. Maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji ustosunkujemy się do Państwa reklamacji i powiadomimy o dalszym postępowaniu. Towar odsyłamy na adres.
UWAGA ! : Peruki nie podlegają wymianie/zwrotowi ze względów higienicznych.
UWAGA ! : Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
UWAGA ! : Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek na jego koszt i za pobraniem.
UWAGA ! : W przypadku gdy kupujący nie odbiera przesyłki wysłanej, nasza firma ponosi dodatkowe koszty za zwrot. W takim przypadku zamawiający zobowiązany jest zapłacić za wysyłkę i jej zwrot. Gdy decyduje się odebrać przesyłkę po terminie ponosi koszty magazynowania.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Numer zamówienia.
Data zawarcia umowy/odbioru
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Nr rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy
Podpis konsumenta
Data
Niepotrzebne skreślić.